Elérhetőség - Egy csésze könyv ☕

2015. július 18., szombat

Elérhetőség

 
 
Szeretnéd elmondani a véleményed az oldallal kapcsolatban, esetleg lenne néhány meglátásod vagy ötleted, amellyel jobbá válhatna az oldal? Bármilyen más kérdéssel, kéréssel fordulnál hozzám? 

Ebben a menüpontban megoszthatod velem az ezzel kapcsolatos gondolataidat. Nagyon szívesen fogadok minden jellegű építő kritikát, és szívesen segítek, ha tudok!  Ha linkcserét szeretnél kérni, az üzenőfalon tudod megadni a blogod elérhetőségét. Ha inkább személyesen szeretnél hozzám fordulni valamilyen kérdésben, írj lentebb feltüntetett email címre! Igyekszem minél hamarabb válaszolni.


Bár már nem vezetem a Pennát a kézbe oldalt, a menüpontban megtalálható dokumentumok bármelyike elkérhető továbbra is attól függetlenül, hogy az oldal már nem működik. Továbbá, ha írással kapcsolatos kérdésed lenne, segíthetek valamiben, bizalommal fordulhatsz hozzám és igyekszem segíteni!

Köszönöm, hogy itt vagy és voltál, várlak vissza szeretettel az oldalra!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Szatti!

    Még 2012-ben annyira megihlettél az egyik novellás blogod olvasgatásával, hogy annak hatására kezdtem el én is kipróbálni az írást, amit még mindig igyekszem gyakorolni, folytatni. Szeretek úgy gondolni az írásra, hogy "ez az én utam."
    Csak meg szerettem volna köszönni! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dorothy! :)

      Nagyon köszönöm a kommented, és hogy megosztottad velem ezt a gondolatod. Hálás vagyok érte és örülök, hogy megtaláltad az írásban önmagad. Mindig szívesen olvasgatok nálad, és jó szívvel gondolok rád! :)

      Puszi,
      Szatti

      Törlés

Flickr Images