10 Day You Challenge - 2 zene - Egy csésze könyv ☕

2019. július 7., vasárnap

10 Day You Challenge - 2 zene


A bejegyzések elején úgy gondoltam, hogy minél kevesebb pontot kell majd teljesíteni, annál könnyebb lesz megírni a bejegyzéseket. Viszont, ahogyan haladtam előre, be kellett látnom, hogy egy-egy szempontnál minél kevesebb példát hozhatok, annál nehezebb dönteni, s annál nagyobb fejtörést okoz, hogy mit mutassak meg magamból és mi lenne az, ami valóban visszatükrözné az érdeklődésem, vagy az abszolút kedvencem. Most, a második ponthoz érve mindössze két zenét mutathatok meg nektek... két zenét, ami én vagyok, ami az ízlésemet foglalja magába és ami sokat jelent számomra. Két, egymástól teljesen független stílusú zenét választottam a bejegyzés témájaként, amelyek a különbségeik ellenére engem egésszé tesznek. 

Mindenkiből más érzéseket vált ki egy-egy zene, senkinél sem ugyanazt és szerintem ettől válik különlegessé a zene világa, hogy mindenkinek mást jelent, más érzéseket kelt és más gondolatokkal gazdagodunk, miután meghallgattuk. Az első zenével körülbelül tizenöt évvel ezelőtt találkoztam és a mai napig kellemes emlékként őrzöm azt a pillanatot, amikor először hallottam. Van benne valami végtelen nyugalom, valami hatalmasság, valami megfoghatatlan dolog, mondhatni rejtélyesség, viszont ezt nem kell sem megfejteni, sem megérteni, egyszerűen csak hallgatni kell és átérezni. Szándékosan nem élő felvételt választottam, ahol elvonná a figyelmet a zenekar és a karmester, úgyhogy lehet behunyt szemmel hallgatni:



A második zene stílusában és hangulatában is teljesen más, viszont szándékosan szerettem volna egymástól különböző zenéket választani, hogy legyen kontraszt a bejegyzést témájában. Míg az első zene lélekben van rám hatással, addig a második személyes jellegű, inkább szívet érintő dolog. Egy szeretett barátom miatt választottam, mert az iránta érzett szeretet nem múlik el a hónapok elteltével sem. Az ő emléke él ebben a dalban, az együtt töltött évek pillanatai, amiket közösen éltünk meg, s amelyeket már csak én őrzök, de sosem felejtek.



__________________________________________

Ha szeretnéd Te is teljesíteni ezt a kihívást, vidd el az alábbi képet és 
tíz napon keresztül alkoss bejegyzéseket a megadott témákban.


Ha felkeltette az érdeklődésed a kihívás és esetleg, az én bejegyzésem inspirálna arra, hogy Te is belevágj, kérlek, oszd meg velem kommentben a bejegyzésedhez vezető linket, hogy elolvashassam a válaszaidat! Előre is köszönöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Flickr Images