10 Day You Challenge - 1 kép rólam - Egy csésze könyv ☕

2019. július 31., szerda

10 Day You Challenge - 1 kép rólam


Nos, ezennel a bejegyzéssorozat végére értem. Nem tíz nap alatt, közel sem, de teljesítettem és talán ez benne a lényeges, még ha az út rögösen is vezetett a célhoz. A bejegyzések elkészítése, a témák kidolgozása nekem is érdekes volt, önismereti szempontból is tanulságos, amely által kicsit jobban átláthattam önmagam, az érdeklődésem, a számomra fontosabb dolgokat. Remélem, hogy amennyire számomra inspiráló volt ezeknek a témáknak a megírása, titeket is inspiráltak valamilyen formában az olvasottak, s talán kedvet kaptok, hogy egyszer végig vegyétek ezt a tíz pontos kihívást. 

Köszönöm, hogy követtétek és elolvastátok a 10 Day You Challenge bejegyzéseit!

_______________________________________

Ha szeretnéd Te is teljesíteni ezt a kihívást, vidd el az alábbi képet és 
tíz napon keresztül alkoss bejegyzéseket a megadott témákban. 

Ha felkeltette az érdeklődésed a kihívás és esetleg, az én bejegyzésem inspirálna arra, hogy Te is belevágj, kérlek, oszd meg velem kommentben a bejegyzésedhez vezető linket, hogy elolvashassam a válaszaidat! Előre is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Flickr Images