Készülj fel a 2019-es évre, vezess határidőnaplót! - Egy csésze könyv ☕

2018. december 20., csütörtök

Készülj fel a 2019-es évre, vezess határidőnaplót!


Szeretem a határidőnaplókat. Vezetni is, egyszerűen csak nézegetni, gyönyörködni az illusztrációkban - olykor gyűjteni is, mert amint meglátok még egyet, azt is beszerzem, csak mert miért ne? -, használni, alkalmazni a mindennapokban, vagy ajándékba adni másnak, akinek hozzám hasonlóan hasznos lehet. Ezzel idén sem voltam másképp és tekintve a decemberi rohanást, valamint a készlethiánytól való félelmet, hogy lecsúszok valamiről, időben előregondolkodtam, és már november elején beszereztem a 2019-es tervezőmet Sokáig nézelődtem a neten, mire megtaláltam a számomra tökéletes változatot, ami illik az elképzeléseimnek, mivel nagyon sok szép és praktikusan kialakított kalendárium elérhető, így nem volt egyszerű a döntés.
  • Ami nekem fontos volt, hogy látványos és szép legyen. Szeretem a minimalista kialakítást is, viszont határidőnapló tekintetében nagy pozitívum számomra, ha részletes és gazdag tartalomban, így mindenképp olyat kerestem, ami tele van akár idézetekkel, színes képekkel vagy motiváló gondolatokkal mindamellett, hogy következetesen és átláthatóan, napról napra vezethetem a teendőimet.
  • További lényeges szempont volt a böngészésnél és a választásnál, hogy előzetesen belelapozhassak. Nem minden oldalon van erre lehetőség, én pedig nem szeretek zsákbamacska jelleggel olyan jegyzetfüzetet vagy noteszt venni, amelynek nem látom a belső kialakítását, így csak olyan oldalakon nézelődtem, ahol volt videó vagy képsorozat feltéve a könyv belsejéről.
  • Sokaknak tudom, az ár sem másodlagos szempont - szép összegeket el tudnak kérni egy-egy ilyen határidőnaplóért cserébe - viszont, ha belegondolunk, hogy az év minden napján használjuk majd és nem csak néhány alkalommal, az az összeg talán már nem is tűnik olyan soknak. Nem azt mondom persze, hogy mindenképp felsőbb kategóriás kalendáriumokban kell gondolkodni - lehet találni barátságosabb áron is nagyon jót, ami megfelel nekünk -, de a magam álláspontját nézve nekem lényegesebb volt, hogy tetszetős és szerethető tervezőre essen a választásom, mintsem azért ne vegyem meg a megfelelőt, mert drágának találtam.
S hogy melyeket nézegettem? Megmutatom őket pontokba szedve. Ha szeretnél határidőnaplót a következő évre, de még nem vettél vagy nem készítettél, akkor talán ez a bejegyzés segít és esetleg megtalálod közöttük azt, amelyik neked szimpatikus!


1. Határtalan gondolatok


...A Határtalan gondolatok határidőnapló nemcsak gyönyörű küllemével fog elvarázsolni, hanem gazdag és inspiráló tartalmával is! Amellett, hogy könnyedén rendszerezheted benne teendőidet, lélekmelengető idézetekkel és meditációkkal segít az ellazulásban, feltöltődésben. Az asztrológiai előrejelzésekből megtudhatod, mely napok a legalkalmasabbak arra, hogy tegyél az egészségedért, milyen időpontok a legalkalmasabbak a lelki gyakorlatokra vagy a szépségápolásra. 
Inspirációra van szükséged? A naptár tematikus oldalai praktikus életmódtippekkel szolgálnak egész évben, sőt többek között olyan érdekes témákba is bevezetnek, mint a negatív gondolatok elengedésének gyakorlása vagy a bőségteremtés technikája. Ha társadul fogadod, ez a csodálatos határidőnapló felemel, támogató energiákkal ölel át – így számos csodálatos dolgot vonzhatsz be életedbe a 2019-es évben. Tartsd kezed ügyében, hogy bármikor, bárhol felüthesd!... 
Ez volt az első, amelybe belefutottam az idén. Nagyon megtetszett a színvilága, a vidámsága és nem csak a borító szép, hanem a belső kialakítása is. Színes, részletgazdag, tele sok-sok motiváló gondolattal, de közben a naptárnak is marad hely, hogy hétről hétre vezethessem és nyomon követhessem a történéseket, feladatokat, stb. Az alábbi linken megtalálod a hivatalos oldalt, ahol még több információt találhatsz: 



Ha szeretnél belelapozni, >ITT< megteheted!


2. Életszövő


Az Életszövővel már tavaly is találkoztam és akkor is nagyon oda voltam érte. A Bullet Journal technikájához hasonlóan, az Életszövő is megadja a kreativitás érzését, hiszen díszíthetjük, személyre szabhatjuk a megadott kialakítást amellett, hogy már alapból egy nagyon következetes, szépen felépített kalendáriumot foghatunk a kezünkbe. A határidőnapló, mint csomag már önmagában is sok mindent tartalmaz - matricák, jelölők, könyvjelző, stb -, viszont további kiegészítőket is be tudunk szerezni az oldalon, mint például kiegészítő oldalak a még részletesebb és tartalmasabb jegyzeteléshez, vagy akár másik fedőlapot is rendelhetünk. 
Az Életszövő egy nagyon kreatív, ötletes, látványos, minőségi és sokoldalú határidőnapló, amelyet élvezetes vezetni. Ami pedig plusz pont számomra, hogy a csomagolása sem mindennapi, gyönyörű díszdobozban érkezik ahhoz, aki megrendeli, sok-sok érdekes és praktikus kiegészítővel, amellyel még különlegesebbé tehetjük a használatát, valamint spirálos, ami megkönnyíti a használatát és akár plusz oldalakkal is megtölthetjük. 


Az alábbi linken megtalálod az oldalt, ahol még több információt találhatsz: 



3. Lakatos Márk - 52 stílusos hét

Könyv: 52 stílusos hét + Stílustréning Lakatos Márktól 2019 (fehér)


110 színes stílustréning oldal, 88 matrica, heti célok, heti stílustipp, havi szokáskövető táblázat, heti stílusos idézet, stílus horoszkóp, éves értékelő, személyes fókusz, shopping útmutató, elmetérkép, heti értékelő, egyedi illusztrációk... 

Ennél a határidőnaplónál a borítóba szerettem bele legelőször. Szép, látványos, mutatós, és nagyon egyedi. Aztán, ahogy utána olvastam a belső tartalomnak, hogy miképpen is épül fel, milyen tematikát követ, még inkább megkedveltem. Abszolút csajos! Mondjuk, tőlem annyiból távol áll, hogy nem vagyok az a kimondottan "követem a divatot és a trendet" típus, így lehet, hogy ezt nem feltétlen nekem találták ki, viszont az ötletessége miatt mindenképp szerettem volna a bejegyzésbe tenni, hátha valaki felfigyel rá és úgy érzi, hogy "igen, ez bizony nekem való!" 


Bár több oldalon is felfedeztem a beszerezhetőségét, csak egy linket adnék meg, viszont böngészve több oldalon is megtalálhatjátok: https://www.lizzycard.hu/termekek/52-stilusos-het-lakatos-mark-256-oldal-white-p5761


4. Viszkok Fruzsi - Bullet Journal


Erről már egy korábbi posztban meséltem, miért tartom nagyon jónak és praktikusnak, viszont ennél a bejegyzésnél is szerettem volna újra kiemelni. Akit érdekel a Bullet Journal világa, de nem mer belekezdeni vagy nem igazán tudja, hogyan kezdjen foglalkozni ezzel a hobbival, annak ez a határidőnapló remek elindulás lehet a témában. Egy nagyon részletes bullet journal tematikáját nézve, nagyon sok ötletet meg lehetne valósítani, hogy minél tartalmasabb legyen a könyv - erre Pinteresten rengeteg példát láthattok, ha keresgéltek -, viszont egy egyszerűbb kialakítás is lehet nagyszerű! Erre remek példa a Fruzsi által megálmodott változat, amelyben a legalapvetőbb ötleteket vette alapul és arra építette fel hónapról hónapra a saját Bullet Journal-je felépítését, méghozzá aranyos illusztrációkkal ellátva. Ha érdekel ez a típus, a Rossman üzleteiben szerezheted be: 



Ha pedig szeretnél kicsit belepillantani, milyen is a BujO belsője, ajánlom ezt a videót: 



5. DM Lifebook


Ha már Rossman, akkor DM is. Talán ez a határidőnapló a legszebb illusztrációt tekintve, gyönyörűek a rajzok, a látványvilág, minden szempontból szemet gyönyörködtető. A motiváló, inspiráló gondolatok mellett receptötleteket is találhatunk a tartalomban, órarendet, utazással kapcsolatos jegyzetelési lehetőségeket, menütervezőt, bakancslistát, matricákat és egyéb érdekességeket. Külön pozitívum, hogy spirálos a megoldása, így könnyebben lehet lapozni és forgatni az oldalakat, valamint a mérete is egyedi, nem tipikus A5 méret, attól picit talán nagyobb, de annál kényelmesebb a használata. A Lifebook-ot bizonyos keret levásárlása után vehetjük meg kedvezményesen a DM üzleteiben. Erről bővebb információt itt találsz:

https://www.dm.hu/activebeauty/pont-promocio/lifebook-kanal/


6. Anti-határidőnapló

Ezt a borítót a leginspirálóbb slow szavakkal díszítettük fel, hogy ahányszor ránézel az anti-határidőnaplódra, emlékezz a lassításra. Arra, hogy láss, ne csak nézz. Hogy figyelj magadra, és arra, akiket és amiket szeretsz. Ha túl nagy a rohanás, sétálj egyet a naplementében és hagyd, hogy megérintsen a természet. És a legfontosabb: csinálj olyan dolgokat, amelyek mosolyt hoznak, és ragaszd át a nevetést másra is. 

Szándékosan hagytam a legvégére azt a határidőnaplót, amely a leginkább tetszett és amelyet én is választottam az elkövetkezendő 2019-es évre. Sokáig keresgéltem és több kiszemeltem is volt, mégis ez volt az, amely leginkább megfogott borítóra és belelapozás után is. Különleges, egyedi, színes és inspiráló. Kikapcsolódásként rajzolásra is van lehetőség, itt-ott színezőket rejtettek el, valamint külön tetszik a könyvben, hogy minden hétre ad valami inspirációt, ötletet, amellyel kicsit színesebbé, különlegesebbé tehetjük a napokat. Három borítóval is kapható ugyanaz a tartalom, így mindenki kedvére megtalálja azt a típust, amely leginkább tetszik neki, valamint két méretben is kapható, A5 és A6 változatban. Maga a kötet bár keménykötésű, a fedőlap szivacs-puha, így kényelmes kézbe fogni is. Az alábbi oldalon további információkat találhatsz, valamint a menünél belelapozási lehetőséget is találsz: 



* * *

Te szeretsz határidőnaplót vezetni? Ha igen, te milyen típusút választottál a következő évre? Esetleg saját magad készíted el, Bullet Journal jelleggel? Ha gondolod, oszd meg a tapasztalatod, véleményed a bejegyzés alatt!

2 megjegyzés:

  1. Szia Szatti! Én a DM-ben kapható Life Bookot vettem meg, és nagyon szeretem. Tavaly próbáltam kis először és idén is ezt szerettem volna használni. Nem is tudtam, hogy Viszkok Fruzsi is csinált ilyen naptárt. Az is nagyon szép :)
    Köszi a bejegyzést, nagyon tetszett!

    Niki voltam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Niki!

      A DM-es határidőnapló tényleg nagyon szép, engem is érdekelt volna, de sajnos a közelünkben nincs DM, csak Rossmann, ezért szereztem be a Viszkok Fruzsi féle kalendáriumot, ami aztán mégsem saját használatra lesz majd, hanem ajándékba adom egy barátnőmnek - mivel beszereztem az Anti-határidónaplót, ami sokkal jobban megfogott. Feltettem egy bejegyzést, amelyben a Viszkok Fruzsi által megalkotott Bullet Journalt véleményezem, tekintsd majd meg, ha gondolod. Köszönöm, hogy elolvatad a bejegyzést és örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés

Flickr Images