Asszociációs TAG - Egy csésze könyv ☕

2019. augusztus 1., csütörtök

Asszociációs TAG


Először is, nagyon szépen köszönöm a kihívás lehetőségét, mellyel Leah Hope ajándékozott meg. Nagyon tetszett a tag jellege, korábban nem találkoztam még ilyen témájú kihívással, így örömmel töltöttem ki a kérdéseket. Talán a zenék kiválasztása okozta a legnagyobb fejtörést, de igyekeztem az érzéseimre hagyatkozni, hogy milyen hangulatot váltott ki belőlem az adott dal, így remélem, sikerült teljesítenem az asszociáció lehetőségét.

A kihívás leírása

1. Ráhangolódás 
Kedves Blogger! Ülj le, helyezd kényelembe magad! Hunyd le a szemed, és ürítsd ki a fejed! Ez egy asszociációs játék, ne gondolkozz, csak csináld! Készen állsz? 

2. Szavak 
Itt van tíz szó, írd le, melyik másik szó ugrik be róla! Akár jelentésről, a csengéséről, bármiről, ne korlátozd magad! 

3. Képek 
Adott öt két, amire képben kell válaszolnod! Ha nem elég a géped/telefonod galériája, akkor alkalmazz hasonlót, mint a második részben! Nézz a képre, és keress rá az első szóra, ami eszedbe jut róla, érzés, benyomás, emlék, bármi és válaszd ki a találatok közül az ízlésednek leginkább megfelelő választ! 

4. Zenék 
Kapsz három zenét, amire három zenével kell válaszolnod! Figyeld a ritmust, a hangszerelést, a szöveget, a hangultatát az adott daloknak, vagy bármit, ami hatással van rád egy zenébe, és reagálj rá az egyik olyan számmal, amit ismersz! 

5. Játékosok 
Küldd tovább (maximum) öt bloggernek, akiknek a neve eszedbe jut a játékokról, és akik szerinted élveznének egy ilyen kis kihívást! Nekik már azokra kell reagálni, amilyen szavakat, képeket és zenéket Te reagáltál valaki máséra, így láncszerűen haladhat a dolog, és akár többször is érdekes lehet kitölteni.
(A kihívást Hanka válaszai alapján töltöttem ki, melyek visszakövethetőek a forrásban linkelt oldalon!)


Szavak

tündér - csillámpor 
szökés - szabadság 
vörös - vér 
hideg - tél 
újszülött - élet 
toboz - erdő 
részletesség - precízitás 
zöld - páfrány 
vad - veszély 
Japán - jázmintea


Képek

1. kép

2. kép

3. kép

4. kép 

5. kép


Zenék

(A Hanka által asszociált zenék nem igazán az én stílusom, de nincs is ezzel baj, hiszen mindannyian különbözünk, így van rendjén, viszont lehetséges, hogy nem sikerült hangulatában megfelelően reagálnom rájuk. Azért próbálkoztam!)

1. zene


Válasz-zene

2. zene

Válasz-zene

3. zene

Válasz-zene

Játékosok

akiket én választottam erre a kihívásra, ...és remélem, elfogadjátok! 


Nagyon szépen köszönöm még egyszer a lehetőséget, az általam választott játékosokat pedig informáltam a kihívással kapcsolatos felkérésről! Kíváncsian várom, Ti mit válaszoltok majd az én "kérdéseimre!

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm, hogy megjelöltél, azonban részt vettem már benne, így nem tölteném ki újra, pedig érdekes válaszaid voltak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Semmi gond :) Igazából én maradtam el vele, sokkal később töltöttem ki, mint ahogy megkaptam. Köszönöm azért a válaszod és meglesem majd a posztod, amit ezzel kapcsolatban írtál! :)

      Törlés
  2. Szia Szatti!

    Persze, hogy elfogadom, én köszönöm, hogy gondoltál rám! :) Örömmel fogom kitölteni, tényleg nagyon érdekes kihívás. ^^

    Henna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm és örülök, hogy még újdonságként meg tudtalak vele lepni! :)

      Törlés

Flickr Images